JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Khamis, 13 September 2012

Mahu 30 anak

Di usia 25 tahun, bintang cantik, Blake Liverly semakin terbuka dalam membincangkan hal rumah tangga dan keluarga.

Malah, dia turut melahirkan keinginan untuk memiliki sebuah keluarga yang besar dengan kehadiran 30 anak.

"Saya teringin untuk memiliki keluarga besar. kalau boleh, saya nak anak seramai yang boleh, mungkin 30 orang," katanya.

Saat ditanya, mungkinkah anak-anak itu hasil daripada perkahwinannya bersama Ryan Reynold, Blake tidak menafikannya.

"Saya bahagia dengan kehidupan sekarang. Saya tidak pernah rasa sebahagia ini.

"Setiap hari, apabila bangun dari tidur, saya berkata, 'tiada alasan untuk tak menjadikan hari ini sebagai hari terbaik’," katanya.

Tiada ulasan: