JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Isnin, 21 Julai 2014

Kronologi Nahas MH17

Berikut adalah kronologi nahas yang membabitkan 298 orang penumpang dan anak kapal Malaysia Airlines MH17 Boeing 777-222 penerbangan dari Armsterdem menuju ke tahan air dan dijangka tiba di KLIA pada jam 06.10 pagi waktu Malaysia.

Kerajaan Ukraine hari ini menuduh pemberontak pro-Russia cuba untuk memusnahkan bukti di lokasi nahas pesawat Malaysia Airlines (MAS) Penerbangan MH17 yang ditembak jatuh dan terhempas di timur Ukraine, Khamis lalu dan mengalihkan 38 mayat dari tempat kejadian.

“Kerajaan Ukraine secara rasmi mengatakan bahawa pemberontak yang dibantu Russia, cuba untuk memusnahkan bukti berkaitan jenayah antarabangsa,” kata kerajaan Ukraine daalm satu kenyataan hari ini.

USA Today melaporkan, saksi yang berada di lokasi nahas memberitahu kebanyakkan bagasi milik mangsa telah ditarik keluar dari kawasan yang terbakar untuk digeledah.
Berikutan itu, kebanyakkan barangan milik mangsa kelihatan berselerak di samping mayat selepas sebahagiannya dicuri.
Dailymail melaporkan, kekurangan anggota keselamatan telah memberi ruang kepada pencuri untuk mendapatkan barangan berharga dari lokasi tersebut.
Penerbangan MH17 Dari Amstersdam ke Kuala Lumpur telah ditembak jatuh di timur Ukraine dan mengorbankan 298 penumpang dan anak kapal.

Tiada ulasan: