JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Jumaat, 5 Julai 2013

60,000 kad MyPlusMiles RM1j akan diagih

Glaxosmithkline Consumer Healthcare Sdn Bhd (GSK) mengadakan kerjasama dengan Touch 'n Go Sdn Bhd (Touch 'n Go) dan Plus Malaysia Bhd (PMB) untuk mengedar 60,000 kad prabayar MyPlusMiles bernilai RM1 juta kepada pengembara.

Ia diedar melalui kempen Panadol 'Be Prepared', yang dilancar hari ini untuk tahun kedua sejak 2012, bersempena sambutan Ramadan dan Aidilfitri.

"Kami berharap kerjasama kami ini akan terus meningkatkan kesedaran pengembara tentang perlunya mereka menjaga keselamatan dan kesihatan masing-masing sepanjang tempoh berkenaan untuk memastikan mereka dapat menghayati bulan mulia itu dan sambutan Raya," kata CEO Touch 'n Go Andul Karim Md Lassim.

GSK berkata melalui kempen ini dan kempen lain, mereka menjangka dapat mencatat pertumbuhan hasil sebanyak dua angka, mengulangi prestasi tahun lepas dengan pertumbuhan hasil sebanyak 20 peratus.

Kad berkenaan akan diedar di plaza tol Sungai Besi, Subang, Duta, Damansara dan Sungai Buloh dalam tempoh tertentu, di gedung peruncitan yang menyertainya seperti Mydin Hypermarts dan Guardian serta melalui Hot FM Zoomers dari 2 hingga 4 Ogos. - Bernama

Tiada ulasan: