JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Jumaat, 7 September 2012

Nurul Syuhada Mahu sambung belajar

Nurul Syuhada menjelaskan, dia masih berkhidmat dengan TV3 separuh masa.

Saya mengambil keputusan untuk bekerja separuh masa. Bidang penyiaran tetap di hati, apatah lagi sudah banyak asam garam saya kutip sepanjang bergelar pengacara, katanya.

Katanya, dia mahu memberi lebih tumpuan kepada keluarga dan jika diizinkan, mahu menyambung pengajian ke peringkat sarjana.

Sebelum ini, saya mengikuti pengajian peringkat sarjana dalam bidang geokimia, tapi separuh jalan saja. Jadi saya ingin meneruskan cita-cita untuk memperbanyakkan ilmu di dada.

Mungkin saya akan sambung pengajian dalam bidang psikologi atau tamadun Islam, ujarnya.

Tiada ulasan: