JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Selasa, 18 September 2012

Bob Lokman kata Penjawat Awam bodoh kerana menerima pencen 60 tahun

Kata Bob Lokman semua penjawat awam bodoh kerana menerima pencen 60 tahun, itu adalah agenda yahudi, yahudi telah meninggalkan baja-bajanya untuk menjadikan umat Islam leka mencari duit dan kebahagian dunia.

...
Penjawat awam yang menerima pencen 60 tahun, hari ini pencen esok sudah mampus, kata Bob Lokman dalam ceramah di Kampung Seri Jaya II.

Rakyat Malaysia semuanya tertipu belajar Ilmu Alam sebab nak jadi 'DO' sebab nak gaji banyak, belajar sejarah sebab nak jadi Engineer, lawyer sebab banyak kemewahan, sebenarnya tak perlu belajar tinggi-tinggi, kata Bob Lokman lagi. Ramai yang tidak mahu jadi tukang angkut sampah, penyabit rumput kerana gaji kecik. Walaupun gaji kecik tetapi itu tidak menjadikan kita ahli neraka.

Semua itu adalah ahli neraka, saya dulu pun ahli neraka juga cari duit tak kira haram atau halal semuanya saya bedal tapi sejak menyertai Pas saya sudah jadi ahli syurga.

Itulah sedikit intipati ceramah Bob Lokman yang hambar dan membosankan penyokong Pas sendiri. Lebihkurang 70 orang sahaja hadir itu pun ramai yang diimpot dari luar.

Ceramah Pas dibuat dikawasan perumahan sedikit sebanyak mengganggu keselesaan penduduk setempat dan hampir semua penduduk setempat benci dengan ceramah Pas ini.

Memang benar populariti Bob Lokman sudah hilang walaupun sebelum memulakan ceramah beliau menyanyi tetapi itu langsung tidak menarik minat penyokong Pas yang rata-rata Tok Lebai Tua

Sumber

Tiada ulasan: