JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Rabu, 8 Ogos 2012

AHLI PAS BOLEH UNDI DAP!!!! TAQLID TERKINI PAS..

Itulah dia ayat munafiq Ketua Dewan Ulamak Pas Kelantan Datuk Mohamad Daud yang berkata,

"kalau tidak undi DAP kita tidak boleh menang, jadi kita memerlukan satu gabungan yang besar untuk menjatuhkan kerajaan UMNO dan BN, maka ia dibolehkan (maknanya dibolehkan dalam Islam?, walaupun DAP telah terang-terang menyatakan undang-undang Islam tidak boleh dijalankan di Malaysia apabila mengambil alih Puterajaya, apalagi hukum hudud)".

Datuk Mohamad bertaqlid dengan mendakwa kononnya dalam situasi sekarang, dasar kerajaan BN jelas bercanggah dengan tuntutan agama dan ia sepatutnya ditolak walau dengan cara apa sekalipun. Maka itulah sebabnya beliau berpendirian bahawa untuk menolak kerajaan BN supaya jatuh, hanya dengan cara bergabung dengan DAP dan apabila mengundi, undilah DAP.

Kenapa Datuk Mohamad niii... bertaqlid tanpa merujuk kenyataan-kenyataan dan tindakan-tindakan terdahulu yang dibuat oleh pemimpin-pemimipin PAS sahingga menyebabkan masyarakat berpecah, berbunuh-bunuhan sesama umat Islam, sebagai contoh trajidi Memali. Segala-galanya berpunca daripada kenyataan gilababi Hj Hadi Awang yang menghalalkan darah orang UMNO yang memerintah negara ini dengan bekerjasa dengan orang kafir. Dengan tidak merujuk kenyataan-perakuan dan perakuan-perakuan terdahulu Datuk Mohamad bertaqlid dengan membuat kenyataan gilababi, demi nak menajawab tekanan Datuk Ibrahim Ali supaya PAS memberi penjelasan HUKUM DALAM ISLAM MENGENAI TINDAKAN AHLI PAS MENGUNDI DAP PADA PRU13 AKAN DATANG. Kerana tekanan ini, Datuk Mohamad menjawab, yang mana beliau menjawab adalah atas jawatan beliau Ketua Dewan Ulamak Pas Kelantan dan juga Ketua Dewan Ulamak Pas Pusat.

Jika baginilah pendirian ulamak-ulamak Pas, sememangnya lah ketahanan PAS memperjuangkan dasar Islam telah tidak menjadi kenyataan lagi, kerana pemikiran keulamakan ulamak-ulamak mereka telah dilanda dengan pengaruh libralism ugama yang dibawa oleh Anwar Ibrahim dan gulungan profesional (doktor, peguam, arkitek, jurutera, akaunten, doktor falsafah, juruukur dsbnya) dalam PAS yang sememangnya tidak mempunyai ilmu ugama Islam yang mendalam. Gulungan-gulungan profesional ini yang mengoyak fikiran ulamak-ulamak Pas supaya menggunapakai pemikiran mereka dengan melenyapkan pemikiran ulamak yang berpegang kapada Quran dan Hadith.

Sumber

Tiada ulasan: