JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Jumaat, 6 Julai 2012

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize

GA ni mengkehendaki sesiapa yang join memilih satu hadiah sahaja yang telah cik buaya listkan di bawah
1 sahaja
so pilih yang betul2 berkenan tau :)
kalau xde yg berkenan tu pilih la jugak ye -.-

ini banner GA

syarat kelayakan:
  1. follow blog Kisah Klasik Azura
  2. Like Fan Page ---> Cik Buaya (Kisah Klasik Azura) di FB
  3. Buat entri tajuk :  Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
  4. letakkan banner GA dan link kan ke entri Kisah Klasik Azura
  5. pilih salah satu hadiah di atas
  6. tag 3 orang rakan blogger pastikan mereka tahu
  7. pastu komen kat entri Kisah Klasik Azura okeh
senarai hadiah:
1. Kamera Lomo with film worth RM50++
2. Miss Rose Make Up Pallete worth RM50++
3. Topup bernilai RM50
4. Wang Tunai berjumlah RM50

ok nyatakan hadiah mana yang korang nak kalau korang bertuah dipilih sebagai pemenang
salah satu sahaja

pemenang akan dipilih mengikut random.org
kalau x ramai cik buaya buat cabutan undi :P
so antara dua ni

tambahan hadiah

5 orang yang bertuah akan dimasukkan dalam bloglist cik buaya dan menerima hadiah saguhati iaitu topup RM5 sorang

tarikh tutup: 12 Ogos 2012 

OK, klik banner kat atas tu kalau nak join.
zikron pilih hadiah 'Topup bernilai RM50'

2 ulasan:

miss AIN berkata...

dah join...thanks sudi tag..hehehe http://missainbisikanhati92.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

Azura @ cik buaya berkata...

Terima Kasih sebab sudi join GA cik buaya :D

Jangan lupa like link sponsor

http://www.facebook.com/PurseLoversOnline

dan semak no bertuah anda disini

http://rara-zura.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-cik-buaya-1st-giveaway.html

terima kasih sekali lagi
nntkan keputusan pemenang ok :)