JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Jumaat, 16 Disember 2011

Tepung naik sendiri

Pada suatu hari yang tak berapa nak indah, Mak Esah menyuruh anaknya Ali ke kedai.

Mak Esah : Ali, ngko tolong belikan mak tepung naik sendiri kat kedai depan nu.

Setelah hampir sepuluh minit menunggu anaknya di dapur, Mak Esah menjengok ke ruang tamu.

Mak Esah : Laa….. dah lama ke engko balik? Manenye tepung yang mak mintak ngko beli.

Ali : Dah lama saya balik, mak je yang tak perasaan. Tepung tu ada kat tangga nu…… pandai-pandai la tepung tu naik sendiri.

Mak Esah : ?! Nape la bengap sangat anak aku ni ?!

2 ulasan:

Dr Zatiel Ismail berkata...

seb dia tak jemput masuk

ahmadzikron berkata...

kesian kt tepung tu...hahaha