JOM TERJAH:

Sertai online survey dan anda dibayar setiap survey
klik link dibawah untuk menyertai
ipanelonline survey

Daftar SAYS Malaysia di sini

InstaForex

Cari Blog Ini

Khamis, 22 Mac 2012

Apa itu Apesal.com?Apa kelebihannya?Macamana ianya berfungsi?

Dengan blog yang makin bertambah dari hari ke hari, kini Apesal.com muncul dimana ianya memudahkan perkongsian pautan kepada artikel-artikel menarik yang mana diperlihatkan secara rawak pada penghujung setiap artikel, sekaligus menjadikan pencarian artikel menarik harian lebih mudah dan senang.

Apesal.com berfungsi sebagai salah satu tempat untuk berkongsi pautan, dimana setiap pemilik blog yang berdaftar akan mendapat satu widget khas, yang mana anda dikehendaki meletakkanya di blog anda, dan melalui ruangan widget tersebut, entri-entri rawak samaada daripada blog anda sendiri, mahupun dari blog-blog lain yang berdaftar di Apesal.com akan diperlihatkan. Menurut Apesal.com, melalui konsep tersebut, para pengguna boleh mendapat peningkatakn trafik pembaca antara 30% hingga 40% setiap hari.

Para penulis blog yang berminat, boleh mendaftarkan diri dengan mudah pada laman Apesal.com, seterusnya memasang widget khas, dan mula berkongsi trafik bersama yang lain. Namun begitu, ianya mengambil masa sehingga 12 jam untuk blog anda disahkan oleh pentadbir di Apesal.com.

Untuk pengetahuan para pembaca, laman Apesal.com ini dibangunkan oleh pemilik disebalik laman E-Sempoi, iaitu Sharifah Munira.

Bagaimana Apesal.com Berfungsi
1. Website Anda: Daftar blog anda dengan Apesal.com dan letakkan widget yang disediakan. Langkahnya sangat mudah dan tidak memerlukan kemahiran yang sangat rumit.

2. Post anda Setelah meletakkan widget di blog anda, anda boleh meletakkan post anda di bahagian page depan apesal.com setelah mendapat kelulusan dari pihak kami.

Konsep Apesal.com berfungsi
Setelah website anda mendapat kelulusan dari apesal.com, anda dikehendaki meletakkan widget apesal.com di blog anda.
Kemudian, pengunjung dari blog anda akan klik pada widget apesal.com dan akan membawa mereka ke apesal.com
 
Mereka kemudiannya akan dibawa ke blog orang lain.
Begitu juga dengan blog anda, post anda akan kelihatan di blog orang lain dan apesal.com akan membawa pengunjung kembali kepada anda.
 
Jadi,semakin hari pengunjung blog anda akan bertambah dari masa ke semasa.
Anda akan menerima 150-200% pengunjung yang anda hantar ke Apesal.com. Ini bermakna jika anda menghantar 1000 klik dari widget anda, apesal.com akan menghantar 1500-2000 penggunjung yang berminat dengan post anda.

Jika anda terlampau risau tentang traffik,Apesal.com akan membantu anda.
Meletakkan Widget Di Blog Anda
Anda akan diberi satu kod, dan anda cuma perlu meletakkan kod tersebut di blog anda. Dan kemudian, website anda sudah bersedia menerima traffik dari Apesal.com.

Perbezaan Apesal.com dengan web komuniti blogger yang lain

Apesal.com sentiasa menghantar traffik kepada post-post anda yang lama, jadi post lama anda akan sentiasa dibaca oleh pengunjung-pengunjung yang berminat.

Apesal.com

Tiada ulasan: